maanantai 6. syyskuuta 2010

Näkeekö silmä mitä käsi tekee?

Sunnuntaina kävimme viemässä mökille väliovet ja muutakin tavaraa. Oli tosi kaunis päivä, ja aivan nautinnokseen tuota matkaa teki. Tai kyytinaisenahan minä olin, en ajanut vierasta autoa. Olin pyytänyt, että kuski ottaa peräkärryn mukaan, mutta hyvin pakattuna saatiin tavarat kuitenkin mahtumaan autoon ja peräkärry jäi pihalle. Hyvä niin, palatessa otettiin asuntovaunu mukaan ja tuotiin kotiin odottamaan uutta omistajaa. Panen sen myyntiin, sillä ei ole mielekästä seisottaa sitä varastossa, kun sille ei näillä näkymin ole käyttöä. Vaikka haikein mielin siitä luovun, kaunis ja hyvä vaunu, vaikka on iäkäs. Voi, voi! :) Moottoripyörä oli häipynyt mökin pihalta. Keittiön oven eteen oli ilmestynyt kahvinkeitin ja anopin yleiskone. En minä ole niitä vailla, sen mankelin anoppi minulle antoi! Kahvinkeitin ja yleiskone olisivat saaneet mennä lähtijän käyttöön, vai eikö kelvannut? En tiedä toimiiko yleiskone, mutta pitää tehdä koekäyttö, huomasin muuten kun siivosin varastoa, että osa leikkuuteristä oli jäänyt kotiin. On se sitten kumma, että tuon pihan siivous voi pistää niin kävijän silmiin, että tietentahtoen nakataan tyhjä siideritölkki pihalle. Onko muuten siiderissä prosentteja? jos on, niin eihän silloin autolla ajella? jos kohta ei moottoripyörälläkään. No loppuu roskaaminen kun panen valvontakamerat päälle.

Ei kommentteja: